نمایش دادن همه 7 نتیجه

مشاهده فیلترها
نمایش 9 24 36
گلدان سفالی شاه عباسی
بستن

گلدان سفالی شاه عباسی

550,000 تومان

گلدان سفالی شاه عباسی از جمله ظروف سفالی زیبا و منحصر به فرد عرضه شده در سایت سوغات رسان می باشد که حاصل دست هنرمندان شهر سفال ایران یعنی شهرضا می باشد . این گلدان زیبا و منحصر به فرد می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای عزیزانتان به عنوان چشم روشنی ، کادو یا سوغات باشد. گلدان سفالی شاه عباسی به ارتفاع 25 سانتیمتر می باشد و دهنه گلدان نیز 8 سانتیمتر قطر دارد. گلدان سفالی شاه عباسی می تواند مزین کننده میز یا دکوری منزل و محل کارتان بوده و بر زیبایی گل های دورن آن بیافزاید. گلدان سفالی شاه عباسی به رنگ سفید بوده و روی آن گل و بوته زیبایی به رنگ آبی و صورمه ای به وسیله دست نقاشی شده است.

گلدان شاه عباسی کنده کاری کروی
بستن

گلدان شاه عباسی کنده کاری کروی

295,000 تومان
گلدان شاه عباسی کنده کاری کروی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی سوغات رسان از جنس سفال می باشد . این گلدان زیبا و خاص به عنوان هدیه و سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان می تواند گزینه مناسبی باشد . گلدان شاه عباسی کنده کاری کروی به ارتفاع 24 و قطر 15 سانتی متر می باشد و قطر دهنه گلدان نیز 13 سانتی متر قطر دارد . همان طور که مشاهده می کنید رنگ زمینه این گلدان کرم است . با خرید گلدان شاه عباسی کنده کاری کروی می توانید زیبایی و جذابیت بیشتری به خانه و محل کار خود ببخشید . بر روی گلدان دسته پیچ کنده کاری با استفاده از دستان هنرمندان شهرضا گل و بوته های بسیار زیبا به رنگ زرد ، سبز و آبی نقاشی شده است .
گلدان کروی برجسته گل و بوته
بستن

گلدان کروی برجسته گل و بوته

388,500 تومان
گلدان کروی برجسته گل و بوته عرضه شده در فروشگاه اینترنتی  سوغات رسان از جنس سفال می باشد . این گلدان زیبا و خاص به عنوان هدیه و سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان می تواند گزینه مناسبی باشد . گلدان کروی برجسته گل و بوته به ارتفاع 22 سانتی متر می باشد و دهنه گلدان نیز 8 سانتی متر قطر دارد . همان طور که مشاهده می کنید رنگ زمینه این گلدان کرم است . با خرید گلدان کروی برجسته گل و بوته می توانید زیبایی و جذابیت بیشتری به خانه و محل کار خود ببخشید . بر روی گلدان کروی برجسته گل و بوته با استفاده از دست هنرمندان شهرضا گل و بوته های بسیار زیبا به رنگ زرد ، سبز و آبی نقاشی شده است . قیمت گلدان کروی برجسته گل و بوته کرم از نظر اقتصادی نسبت به سایر ظروف چینی و کریستالی به صرفه می باشد .
گلدان شاه عباسی کمر باریک
بستن

گلدان شاه عباسی کمر باریک

280,000 تومان
گلدان شاه عباسی کمر باریک عرضه شده در فروشگاه اینترنتی  سوغات رسان از جنس سفال می باشد . این گلدان زیبا و خاص به عنوان هدیه و سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان می تواند گزینه مناسبی باشد . گلدان کروی برجسته گل و بوته به ارتفاع 26 سانتی متر می باشد و دهنه گلدان نیز 8 سانتی متر قطر دارد . همان طور که مشاهده می کنید رنگ زمینه این گلدان قهوه ای است . با خرید گلدان شاه عباسی کمر باریک می توانید زیبایی و جذابیت بیشتری به خانه و محل کار خود ببخشید . بر روی گلدان شاه عباسی کمر باریک با استفاده از دست هنرمندان شهرضا گل و بوته های بسیار زیبا به رنگ زرد ، سبز و آبی نقاشی شده است . قیمت گلدان شاه عباسی کمر باریک قهوه ای از نظر اقتصادی نسبت به سایر ظروف چینی و کریستالی به صرفه می باشد . امروزه خرید سفال و سرامیک  مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است .

چالی کنده کاری گل و بوته

300,000 تومان
چالی کنده کاری گل و بوته عرضه شده در فروشگاه اینترنتی  سوغات رسان از جنس سفال می باشد . این چالی زیبا و خاص به عنوان هدیه و سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان می تواند گزینه مناسبی باشد . چالی کنده کاری گل و بوته به ارتفاع 15 سانتی متر می باشد و دهنه چالی نیز 21 سانتی متر قطر دارد و به عنوان ظرف ماست ، آبگوشت ، آب دوغ خیار و ...مورد استفاده قرار می گیرد . همان طور که مشاهده می کنید رنگ زمینه این چالی کنده کاری گل و بوته کرم است . بر روی چالی کنده کاری گل و بوته با استفاده از دست هنرمندان شهرضا طرح گل و بوته های بسیار زیبا به رنگ زرد و آبی نقاشی شده است . قیمت چالی کنده کاری گل و بوته کرم از نظر اقتصادی نسبت به سایر ظروف چینی و کریستالی به صرفه می باشد . امروزه خرید سفال و سرامیک  مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است .

رومیزی ترمه گل و بوته

165,000 تومان

رومیزی ترمه گل و بوته با استفاده از پارچه ترمه سنتی تهیه می گردد. ترمه نوعی پارچه منحصر به فرد است به همین دلیل اگر در برابر نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار بگیرد ، احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد. برای بافت پارچه ترمه از ابریشم و پشم سفید استفاده می شود. مواد اولیه ای که برای بافت ترمه مورد استفاده قرار می گیرند باید مرغوب و با کیفیت باشند. رومیزی ترمه گل و بوته به رنگ زمینه آبی در ابعاد 100 در 100 بافته می شود. امروزه ترمه ایران در جهان بسیار معروف است. اگر به هنرهای اصیل و سنتی ایرانی علاقه مند هستید و یا به دنبال خرید سوغاتی و هدیه ای نفیس برای عزیزانتان می باشید خرید رومیزی ترمه پیشنهاد ما به شما می باشد. ترمه از هر نوعی که باشد بسیار زییا و نفیس است و در هر کجای خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

یخ دان کنده کاری گل و بوته
بستن

یخ دان کنده کاری گل و بوته

تماس بگیرید
یخ دان کنده کاری گل و بوته عرضه شده در فروشگاه اینترنتی  سوغات رسان از جنس سفال می باشد . این یخ دان زیبا و خاص به عنوان هدیه و سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان می تواند گزینه مناسبی باشد . یخ دان کنده کاری گل و بوته به ارتفاع 15 سانتی متر می باشد و بدنه یخ دان نیز 21 سانتی متر قطر دارد . همان طور که مشاهده می کنید رنگ زمینه این یخ دان کنده کاری گل و بوته کرم است . بر روی یخ دان کنده کاری گل و بوته با استفاده از دست هنرمندان شهرضا گل و بوته های بسیار زیبا به رنگ زرد و آبی نقاشی شده است . قیمت یخ دان کنده کاری گل و بوته کرم از نظر اقتصادی نسبت به سایر ظروف چینی و کریستالی به صرفه می باشد . امروزه خرید سفال و سرامیک  مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است .